Programok

1. nap SZOMBAT

Indulás a Ryanair menetrend szerinti járatával Budapest repülőtérről, majd érkezés Máltára (6:55-9:15) és transzfer a szállásra. Délután rövid városnézés, ismerkedés a helyszínnel. Szabadprogram, majd svédasztalos vacsora egy tengerparti hotel éttermében (13 euro).

2. nap VASÁRNAP

Reggeli után egész napos program Gozo szigetén. Busszal megyünk a kikötőig, majd komphajóval jutunk el a szigetünkről a szomszédos Gozo szigetre. Megérkezés után city sightseeing autóbuszra szállunk. Este érkezünk vissza a szállásra, ahol vacsorát készítünk magunknak.

3. nap HÉTFŐ

Reggeli után nyelvtanfolyam 8.00-12.30-ig, majd ebédszünet után ismerkedés, a szigettel angol anyanyelvű idegenvezető kalauzolásával városnézés a fővárosban, Valettaban. Valetta történetéről 5D-s rövid filmet nézünk (5 euro). Szabadprogram. Este vacsora egy tengerparti étteremben (13 euro).

4. nap KEDD

Reggeli után nyelvtanfolyam 8.00-12.30-ig, majd ebédszünet után kirándulás a Popeye Village-be (9 euro). Este vacsorát készítünk magunknak.

5. nap SZERDA

Reggeli után látogatás a Delfináriumba (11 euro). Délután nyelvtanfolyam (4 óra). Este vacsora egy tengerparti étteremben (13 euro).

6. nap CSÜTÖRTÖK

Reggeli után nyelvtanfolyam 8.00-12.30-ig, majd ebédszünet után elsétálunk a "3 cities" városrészbe. Este a szálláson vacsorát készítünk magunknak.

7. nap PÉNTEK

Reggeli után nyelvtanfolyam 8.00-12.30-ig, majd záróünnepség a nyelviskolában. Délután szabadprogram. Este vacsora egy tengerparti étteremben (13 euro).

8. nap SZOMBAT

Transzfer a repülőtérre, majd indulás haza a Ryanair menetrend szerinti járatával (9:40-12:00). Érkezés Budapestre.

Helyi közlekedés helyett külön buszokat veszünk igénybe az alábbi helyeken:

• Málta reptérről a szállásra, majd a szállásról a reptérre
  • Gozo kirándulás esetén a komp kikötőig és este vissza a szállásra
  • Valetta városába és vissza
  • Delfináriumhoz és vissza

Szeretnél kapcsolatba lépni velünk?

Zöldliget Magyar-Angol Két Tanítási Nyelvű Baptista Általános Iskola és Gimnázium